Інформація для клієнта
Повернення та обмін
Товар, замовлений в інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) ) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
- Товар має бути повністю укомплектований
- Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації)
Перед тим як повернути товар, необхідно обов’язково зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою.
Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
Для відправки товару необхідно за телефоном (093) 945 25 40 отримати реквізити для відправлення повернення менеджера.
Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
Після надсилання товару необхідно за телефоном (093) 945 25 40 повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.
У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, складає розрахунковий рахунок покупця.
Способи оплати
Найпоширеніший метод. Після підтвердження замовлення Вам надсилають смс із реквізитами для оплати на картку ПриватБанку.
Якщо доставка накладеним платежем, тоді до суми доставки додається 20 грн за повернення коштів + 2% від залишку суми товару (послуга накладений платіж за рахунок одержувача).
Покупка онлайн на сайті магазину за допомогою LiqPay (інтернет-еквайрінг).
для отримання рахунку юридичній особі необхідно надіслати на plastorum@gmail.com документи:
- свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
- свідоцтво про реєстрацію підприємства / ФОП;
- телефон та e-mail організації.
Умови доставки
Доставка на склад відбувається від 2-х до 5-ти рабочих днів. Вартість доставки за тарифами перевізника. Ви зможете забрати замовлення у зручний для Вас час поблизу від будинку, або місця роботи (практично в будь-якому населеному пункті). Для отримання посилки на складі перевізника Вам необхідно предявити паспорт і повідомити номер декларації, який ми повідомляємо Вам на вказаний e-mail або номер телефона. Замовляючи доставку габаритних товарів, вибирайте відділення “без обмежень” тому що об’ємна вага при відправці перевищує 30 кг. Є можливість адресної доставки.
Зручно і безпечно, адже доставка здійснюється до дверей. Чекайте дзвінок кур’єра за 30-60 хвилин до прибуття. Оплачуйте безконтактно в мобільному додатку або на сайті. З кур’єром можна розрахуватися готівкою, карткою, Google Pay або Apple Pay. Обов’язково огляньте посилку перед отриманням.
Щодо такої можливості, будь ласка, уточнюйте у менеджерів. Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на відділенні перевізника. PlastOrum не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.